2009年12月7日 星期一

最後


原諒我以面青喪屍狀態
(據老闆娘形容!後來成了疆屍..。)跟大家見面
真的很感謝大家來到我們的攤檔!
不停跟大家打招呼、介紹、下order...
雖然3點以後 hp值跌至0時候 我無法再開口清楚講話....。
感謝billie 晤識寫好話 真心很感謝你
多謝個天 無再曬到我中暑...。
- Flor.

完成2009年最後一個market
由決定做皮革到HIDDENGEM的第四個market,
由發出第一個email給billie&Leo開始
沿這路走,過程總是很快樂!
謝謝把所有handmade power凝聚一起!
多謝喜歡HIDDENGEM的及一直鼓勵我倆的人!
- Debby

2 則留言:

  1. halo Flor. & Debby~

    係我 ar~ 紅髮車厘子 ar~
    個相機袋我唔等用 ga~ 慢慢造 la~
    最緊要靚~ haha~

    Cherry

    p.s. 我都仲未攪清楚你哋邊個打邊個~ hahahah~

    回覆刪除
  2. Hello 紅髮車厘子~

    哈哈哈! 放心啦~會又慢又俾心機造架啦~
    整好會搵您架啦~
    Thank you ar!!!

    Debby (all black短髮果位)

    回覆刪除