2011年6月22日 星期三

Three.

HIDDENGEM_wc3.15

HIDDENGEM_wc3.16

HIDDENGEM_wc3.20

Rain rain go awayyyyyy........

4 則留言:

  1. 我係Google搵皮革搵到你個Blog,我見到你D作品好正,好有潛力!但我有個問題想問,點解我見你D袋內裡唔加里料?係因為覺得"原味"好D or cost問題呢?不過點都好,加油,支持本地創作!

    回覆刪除
  2. 謝謝你的留言 及對我們的作品的欣賞 :)

    我們都有加的~
    可能是因為不是每個作品照都有拍到內裡 所以沒有讓人清楚知道......。
    其實我們都按款式及客人的需要 去設計內裡部分 作個人化的修改的。

    再次謝謝你的支持 :)

    回覆刪除
  3. 客氣啦,我講事實姐,其實我都對皮革有興趣,但未做過:-P
    我想問下你地係完全人手做架?有冇用衣車架?因為我見你D線位幾直,如果人手既嘩咁你地真係好好功夫:)

    回覆刪除
  4. 其實 我們都有在教啦 (哈哈哈 在打廣告....。)

    是的 都是全人手造的
    所以 真的是有血有汗..... .. 。哈哈

    回覆刪除